donderdag, juni 29, 2006

The Last Post

God, wat een pathetische titel om het einde van een blog te melden. Jawel, ik hou er vanaf vandaag mee op. Niet omdat ik geen meningen meer zou hebben, niet omdat ik niet zo ijdel ben dat ik vind dat die meningen niet meer belangrijk zouden zijn, maar gewoon omdat ik al maanden in een onwaarschijnlijke persoonlijke en dus ook schrijfkramp terechtgekomen ben. Geldgebrek en andere onaangenaamheden die leiden tot dat geldgebrek houden me al wat een eeuwigheid lijkt weg van de schrijftafel en omdat ik vind dat een blog het vooral moet hebben van impulsieve en snel verwoorde opinies en dus dagelijks geupdate moet worden, heeft Fire in the Mind nog maar weinig zin.

Vergis u niet: ik word nog steeds extatisch van muziek, zie haast elke dag wel een film en lees nog steeds de stukken uit m'n hersenen. Maar FITM is altijd een snelle blog geweest, die het voor mijzelf moest hebben van liefst meerdere posts per dag en totdat die situatie opnieuw mogelijk is en ik mijn persoonlijke duivels weer op die manier kan uitdrijven, zeg ik Blogger even (of langer) vaarwel.

Ik dank jullie allen, en dan vooral mijn Nederlandse broeders, voor de aandacht, hoop dat jullie er iets aan gehad hebben en zeg geen 'Vaarwel' maar wel 'Tot Ziens'. Tot dan wens ik iedereen de ontdekking van mijn persoonlijke goden Carl Craig, Basic Channel en Philip K. Dick toe.

Punt en andere lijn.

6 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

We zullen zien. ;)

3:45 p.m.  
Blogger bas said...

als je maar terugkomt. sterkte met die demonen, in welke gedaante ze ook aan je verschijnen.

4:36 p.m.  
Blogger rizzx said...

sterkte Vin, tot gauw

11:06 a.m.  
Blogger Guuzbourg said...

Hela! Zonder een bijdrage te leveren aan Filles Sourires (ondanks toezeggingen!!) er tussenuit knijpen?! Cochonnerie!

11:15 a.m.  
Blogger herman said...

sterkte. hopelijk is alles snel beter!

4:42 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

Tot ziens!
Tot maandag meerbepaald :).

9:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home