maandag, december 12, 2005

Voornemens voor 2006

Het is misschien wat vroeg voor mijn voornemens voor 2006, maar hier zijn ze:
  1. van Merksem naar Antwerpen (nu al haast zeker want ik kan een appartement overnemen zonder een waarborg te moeten neertellen)
  2. eender welke dagjob aannemen, een betere job zien we dan later wel
  3. van pc naar mac overschakelen, zie geen nadelen; enige downside is dat ik lange tijd geen platen ga kunnen kopen, maar dat neem ik er dan maar bij
  4. het boek uitschrijven dat ik al lange tijd in gedachten heb; feitelijk heb ik twee scenario's in gedachten, misschien combineer ik ze wel in één boek
  5. ik denk dat ik wat van mijn minder gespeelde en waardevolle vinyls (zo heb ik bijna alle originele Transmats gewoon dubbel, waarom feitelijk?) voor eerder obscene prijzen op e-bay ga smijten om wat onroerend goed roerend te maken en zo een kleine reserve aan te leggen

3 Comments:

Blogger Martijn said...

eender welke dagjob aannemen, een betere job zien we dan later

Dat is lastig, dat probleem heb ik ook gehad toen ik werkeloos was. Ging ik ergens heen, was het meteen "Je bent wel een beetje hoog opgeleid voor deze functie. Waarom solliciteer je hier eigenlijk?" "Voor het geld" is dan niet het goed antwoord ;) Bovendien zat de economie een beetje tegen destijds, dus voor elke functie was een hele lading gegadigden die wel in het profiel paste. Maar nu gaat het weer beter, vooral in de IT.

van pc naar mac overschakelen, zie geen nadelen

Zou even wachten tot Apple met zijn Intel modellen komt, want anders zit je met die trage bakken die ze nu verkopen. En je weet dat er geen SoulSeek voor de Mac is?

5:35 p.m.  
Blogger Moody said...

Cool, waar in Antwerpen ?

10:19 p.m.  
Blogger Stevie Nixed said...

Er is wel Soulseek voor Mac, Martijn. Ik weet niet goed of ik een Mac zou aanraden, al heb ik de laatste 14 jaar enkel Mac gebruikt. *zucht* Tiger is niet zonder bugs. Welk model ga je kopen? De nieuwe *opgeblazen iPOD* Mac is wel leuk: zeker nu ze met Frontrow (afstandbediening) komt en een ingebouwde iSIGHT webcam. hah!

11:07 a.m.  

Een reactie posten

<< Home