vrijdag, december 02, 2005

Sint-wens

Liefste Sint,

Graag had ik nu al het speelgoedmodel (met bijgeleverde explosiekit) gekregen van het nog te crashen vliegtuig waar U2, Coldplay, Oasis en Madonna samen opzaten. Daarenboven had ik graag dat u voor een mysterieuze uitslaande brand kon zorgen in de lokalen waar Brand Pilsener gebrouwen wordt. Als derde wens leek mij een goed gemikte komeetinslag op het Antwerpse Sportpaleis geschikt. Let u wel even op dat u niet precies de dag uitkiest waarop mijn mama Clouseau gaat bekijken. Op uw oneindige wijsheid en goedhartigheid vertrouwend, verblijf ik.

Hoogachtend,

Vincent Romain

5 Comments:

Blogger Martijn said...

Het Sportpaleis ziet er van de ring altijd uit of het sowieso elk moment in elkaar kan storten.

En Brand bier, wist niet eens dat ze dat in Belgiƫ hadden. Hebben jullie ook die irritante reclame's?

1:40 p.m.  
Blogger Guuzbourg said...

Het kan niet altijd en overal Jupiler zijn, Vinne. Bedenk dat ze in Wilhelmina ook Dommelsch, Bavaria of (OMG!) Heineken hadden kunnen schenken.

5:06 p.m.  
Blogger bas said...

brand is samen wel met alfa het beste nederlandse pils, ok cultuurbarbaar? tjonge zeg, dadelijk ga je ook nog zeggen dat je niet van hoegaarden witbier houdt.

1:11 p.m.  
Blogger Martijn said...

Brand is het alternatief van Heineken voor Grolsch (ook voor snobs uit de grachtengordel en ook bitterder dan gemiddeld) en is in die hoedanigheid prima te drinken (maar vrijwel alles is beter dan Grolsch.)

Verder vind ik nauwelijks verschil tussen pilsners zitten. Grolsch en Brand zijn bitterder (Grolsch op een vieze, Brand op een goede manier), Oranjeboom en Primus zijn niet te zuipen, verder is het me om het even.

3:24 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

sorry heren, ik ga brand zelfs geen bier noemen, zelfs niet omdat het uit limburg komt :-)

5:57 p.m.  

Een reactie posten

<< Home