dinsdag, december 20, 2005

Rubbish, I Tell Ya

Gisteren dankzij een gratis kaartje naar King Kong. Niet alleen kroop ik in de acteurs hun plaats van plaatsvervangende schaamte bijna (want er is geen onder de stoel in Metropolis) onder mijn stoel, maar heel de tijd zat ik me af te vragen hoeveel mensen ze van de hongerdood hadden kunnen redden, als ze dit walgelijk sentimenteel gedrocht van een film niet hadden gemaakt. Het antwoord is natuurlijk: nul. Ze hadden gewoon een andere walgelijke sentimentele film gemaakt.

1 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Dat had ik je van te voren kunnen vertellen. Wel leuk spektakel om (film)journalisten zich in allerlei bochten te zien wringen om het toch goed te praten. :)

En je moet ook uitkijken met talentvolle filmers nadat ze een megasucces hebben gekend...dan gaan ze hun wensdromen verwezelijken. Gaat altijd mis.

5:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home