zondag, december 18, 2005

F.U.S.E.

Dat was lang geleden. Wat zeg ik? Het was véél te lang geleden. Ik was gewoon vergeten wat voor fantastische club Fuse toch wel is. Inkom was een schijntje (8 euro), de geluidsinstallatie is nog steeds absoluut goddelijk, de lichtshow is awesome en - drie keer raden - Mathew Jonson (anderhalf uur zomaar eventjes!) was dat ook. Hij maakte tot twee keer toe een mixfout en toch zwol dat applaus immer aan. Maar ook residents Deg en Pierre (back to back vanavond) waren en grande forme: echte techno (dus geen minimal, neo-trance en vet geluid-varianten) maar van de hoogste kwaliteit, het geluid van de duisternis, metaal dat gesmolten wordt, alchemie, botsende hemellichamen, supernova's, de intergalactische ruimte, de utopie getoonzet, quoi. Al die blije gezichten. Niemand met arrogantie op het gezicht, een echt multicultureel publiek. Ik en A. weten nu al waar wij onze nieuwjaar gaan vieren. Want dan komen Deetron en Joris Voorn. Fuse, ik heb je gemist.

2 Comments:

Blogger herman said...

Misschien moet ik ook 's naar een echte stad verhuizen.

5:52 p.m.  
Blogger Moody said...

memories...
mmm... sweet memories...
mu-ziq live en een knettergekke richard d. james achter de draaitafels...
Carl Craig begin van de zomer 1995...
The Orb voor een paar honderd man
Mills, Clarke, de tijd dat iedereen er een residency scheen te hebben,

het plur gevoel

8:00 p.m.  

Een reactie posten

<< Home