zondag, december 11, 2005

Een (Kinda)Muzikdagje

Gisteren KindaMuzik-verzamelen geblazen in Amsterdam. Ontzettend leuke dag gehad moet ik zeggen.

Theo hakte er op de KM-workshop stevig in met zijn kritiek op het digitale medialandschap (deels terecht, deels onterecht, omdat ik vind dat die media in tien jaar onmogelijk het statuut kunnen bereiken waarvoor andere media vaak twintig jaar of meer hebben gehad). Over mijn eigen presentatie heb ik geen mening. Ik doe gewoon mijn ding, hoewel ik nadien mocht vernemen dat ik met één van mijn handen tic nerveux-gewijs de hele tijd over mijn buik aan het strelen was (wel een heel vreemde tic trouwens: ik wil niet weten wat Freud of Lacan daarover zouden te zeggen hebben: wil ik een kind misschien?).

Het leukste was natuurlijk om daarna met de verzamelde kliek het café en het resataurant in te duiken. Goede gesprekken gehad met onder andere Remco 'jazzman' Takken (over een gedeelde obsessie (Reve) en racisme), Elisabeth Van Scherpenzeel (de enige aanwezige KM-vrouw, moeten we aan werken), LOUD!-mouth Eric Looge, beats-opperhoofd Atze de Vrieze, aanstormend talent Rob van Leeuwen (mijns inziens KM's grootste talent, maar hou het stil) en Paul Claassen. Zoveel Surinaams gegeten dat ik tot in Antwerpen maagpijn had. En uiteraard nog enige discussies over Nederland-België op sportgebied gehad (nuja, discussies, sport interesseert mij weinig maar Nederlanders blijkbaar des te meer, 't is te zeggen: ze kunnen er zo leuk over vertellen). Daarna nog even van de poel des verderfs die de Rosse Buurt is genoten (nuja, vooral ontzettend hard gelachen) en dan met vriend Johan naar Petrol voor de goddelijke popprinses Annie. Fantastische, albeit zeer vermoeiende dag. Amen.

3 Comments:

Blogger rizzx said...

haha dat handje over die buik was inderdaad opmerkelijk!

Jammer dat ik meteen weg moest en ik ben het met je eens dat Rob hét talent van KM is

9:05 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

Too bad dat ik er niet kon zijn. Werk gaat voor enz..

11:54 p.m.  
Blogger Moody said...

gaat toch niet geboekstaafd worden als 1 vd beste concerten van dit jaar...
voor de rest: inderdaad leuk dagje

10:21 p.m.  

Een reactie posten

<< Home