zaterdag, november 26, 2005

Luistervuur

  • 69's 'Puntang', waarvan het origineel nu eindelijk verschenen is (op de The Electric Institute-verzamelaar)
  • Carl Craigs Fabric25
  • Blijft maar rondspoken: Jazzanova's herwerking van Status IV
  • Lindstrøm & Prins Thomas: debuut van het jaar en waarschijnlijk ook mijn plaat van het jaar
  • The Kills, allebei de elpees
  • Zentex: Käyrä ep
  • Mandy's remix van Röyksopps '49 Percent'
  • Orbsessions van (jawel!) The Orb
  • het langspeeldebuut van Kelley Polar
  • op repeat: Earth met het sublieme Hex
  • Clusters Grosses Wasser
  • de tijdloze nieuwe van Kate Bush
  • Franz Ferdinand, wiens tweede plaat maanden na verschijnen bij elke beluistering nog in intensiteit toeneemt
  • Black Mountain
  • 'Hazy Shade of Winter' van Simon & Garfunkel
  • Satie, de ultieme herfstmuziek
  • Suicide en Gerhard Potuznik aka GD Luxxe die hen op onnavolgbare wijze imiteert
  • Berghain 01, een fijne mix-cd van André Galluzzi, één helft van Taksi

6 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Die Cluster plaat is schitterend, zo kalm en toch ook met humor.

Wat ik van Lindstrom/Prins Thomas heb gehoord: ZZzzzzzzzz.

Ga zo Kelley Polar beluisteren: prachtige titels natuurlijk maar ik hou mijn hart vast. ;)

Maar wat ik wil weten: waar is de liefde voor Slams Nightdrive?!?

10:04 a.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Whoaahh Kelley Polars 'In time' in kan wel janken zo mooi, kosmische Scritti Politti. Halleluja, etc, stook het hypevuur aan.

11:33 a.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

De liefde voor Nightdrive brandt hier! Maar voorlopig haalt Transitions het altijd en opnieuw in de ipod :).

2:51 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

Die Kelley Polar vind ik vooral heel sexy klinken.

Wat vinden we trouwens van Fairmont ? (Gazebo/Gazelle op Border Community). Toch ook wel een van de favorieten in het Circus :).

2:55 p.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Fairmont is subliem. Maar ik dacht eigenlijk wel dat dat zelf-evident was. ;)

3:44 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

"Wat ik van Lindstrom/Prins Thomas heb gehoord: ZZzzzzzzzz."

maar dat is het toch juist !?i?! :-)

6:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home