dinsdag, oktober 25, 2005

HPL

Was ik er weer eens vroeg bij. Ik constateerde gisteren dat ik al sinds 2000 plaatjes van Hans-Peter Lindstrøm in huis heb. Ik kwam er namelijk per toeval achter dat hij ook de man is achter de schitterende platen van Slow Supreme, meestal uitgebracht op het, uiteraard, Zweedse Jazid. Hij maakte trouwens toen ook al van die discohouse.

Gisteren was ik overigens nog in de platenwinkel en ik heb er toch weer twee van onze man gekocht. Eén nieuwe Slow Supreme dus, een jazz-workout deze keer, en één op Outergaze, tijdloze disco zoals hij en Thomas dat kunnen. Ik zeg twee, want als de pecunia overvloediger was geweest had ik er gemakkelijk weer een stuk of vier kunnen kopen. Want die Eskimo 12" is toch wel smullen als je hem een paar keer hebt gehoord.

2 Comments:

Blogger Mathias Vermeulen said...

Je bent te hip voor deze wereld vincent ;).

6:16 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

ik weet het: ik ben altijd veel te vroeg. dringend een label oprichten :-)

6:33 p.m.  

Een reactie posten

<< Home