vrijdag, oktober 07, 2005

Horselover Fat

Ben toch wel heel benieuwd moet ik zeggen. Vooral of ze Dicks meest paranoïde roman adequaat naar het witte doek gaan kunnen overbrengen. Naar ik vernomen heb gaan ze deels animatie gebruiken, ik veronderstel vooral om dat waanzinnige pak - dat ik me overigens nooit helemaal heb kunnen voorstellen - waarin Arctor zijn debriefings moet doen te benaderen. Nuja, de cast ziet er in elk geval ongelooflijk uit. Hoewel ik altijd mijn bedenkingen heb bij Keanu Reeves, die, hopelijk, wanneer deze film ingeblikt zal zijn, toch al drie verschillende gelaatsuitdrukkingen meester zal geworden zijn. Maar kom, Winona doet mee. Is al iets, niet?

1 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Ha, ja dat pak heb ik ook altijd problemen mee gehad!

Op zich ben ik benieuwd al is standaard Hollywood praktijk om Dicks sukkelige anti-helden te verknallen.

Aan de andere kant, twee notoire dopeheads spelen mee, dus dat is weer een pluspunt.

En Linklater is wel een 'good guy'. In 'Waking Life' babbelt hij zelf ook al over PKD.

Mooie poster ook.

9:33 a.m.  

Een reactie posten

<< Home