zaterdag, september 24, 2005

This is the remix

Dit jaar lijk ik wel op missie om me maar eens meer als een vaderlandslievend element te gedragen. En dus moet ik u melden dat de Nite Versions van Soulwax een zeer opwindend plaatje is. Als dj's kunnen ze me alsnog gestolen worden maar dit is toch echt wel een sterke plaat. En 'Another Excuse' blijft natuurlijk sowieso één van de nummers van het jaar. Bijna even straf als de beste Tiefschwarz. Alleen wil ik er wel aan toevoegen dat het natuurlijk een plaat van de tweede kans betreft want Any Minute Now was en blijft knudde. Zullen ze zelf ook wel geweten hebben, anders zouden ze deze niet gemaakt hebben. Only logical.

2 Comments:

Blogger Stevie Nixed said...

Ik kan het niet nalaten: het zijn een bunch of asshats en derhalve kan hun muziek me gestolen worden. Stom excuus, ik weet het, maar tsja ik kan er niet om heen. :) Ik ken dan ook alleen stukken van Any Minute Now.

8:33 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

nochtans theo, nochtans :-)

2:08 a.m.  

Een reactie posten

<< Home