zaterdag, september 24, 2005

Lijstje

Even een overzicht voor mezelf waar ik dezer dagen naar luister:
  • Nog steeds veel Can, vooral dan Monster Movie en Tago Mago, hoewel ik Unlimited Edition en Soon over Babaluma ook wel begin te lusten
  • Sufjan Stevens en zijn wonderbaarlijke Illinois
  • De Nite Versions van Soulwax, wat een kracht zeg!
  • De extra tracks die op Carl Craigs reissue van Landcruising staan, Carl Craig zoals het bedoeld is
  • De Radio Slave versie van 'Darkness' van Carl Craig
  • Abenteuerlichtes Herz en Pedra van Allerseelen, aangeraden door Julian Cope, een soort gothisch-Spaanse krautrock
  • Asmus Tietchens' Biotop: de ontdekking van het jaar!
  • Geri Reig van Der Plan
  • Adolf Noise en zijn geniaal-gekke Wo die Rammelwolle Fliegt
  • Jack Rose's Kensington Blues en Pelts (Untitled)
En om mijn reputatie maar meteen volledig de bodem in te slaan: op het moment ben ik nogal weg van 'Not Gonna Get Us' en in mindere mate 'How Soon Is Now' van Tatu. Ik ga een artikel over Trevor Horne schrijven, vandaar.