woensdag, september 21, 2005

Humo(r)

In de Humo staat, buiten het lichtelijk fantastische Dwarskijker, meestal niks interessants, maar het is nu al de tweede keer dat er een interview met de Antwerpse kunstenaar/uitvinder Panamarenko in staat. En die man is dus geniaal grappig en heeft altijd gelijk, hoe vreemd hij ook mag overkomen. Ik heb van begin tot eind geschaterd met zijn 7 Hoofdzonden. Met dat vorige interview met hem in Humo had ik dat ook al. Geniale kerel. Ik heb bovendien met hem een liefde voor Broodthaers en Beuys gemeen. Vliegt allen naar de krantenwinkel! Poëzie meneer! En dat in Humo.

3 Comments:

Blogger Mathias Vermeulen said...

Haha, dat interview met hem en zijn vrouw (heb je het daar op?) was inderdaad ook hilarisch.

6:43 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

Vanavond trouwens: Bewogen Leven - Panamarenko, La magie de l'art, Canvas, 22.45 uur

7:24 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

spijtig dat ik geen tv heb. zou het echt wel eens willen zien. ik heb hem ook al op tv bezig gezien. a true belgian classic!

3:50 a.m.  

Een reactie posten

<< Home