dinsdag, september 20, 2005

Driesprong

Ik ben zo al een beetje aan het best-of-2005-en geslagen en nu ik Sufjan Stevens' Illinois nog eens tot mij heb genomen, ben ik nu toch wel een beetje op een driesprong terechtgekomen. Wordt het dEUS, wordt het M.I.A. of wordt het Sufjan? Ach kom, laat ik gewoon maar eens de patriot uithangen: het wordt gewoon dEUS. Hoewel, Sufjan heeft toch echt wel een heel prachtige plaat gemaakt. We komen er wel uit tegen december.

Ook de constatatie dat ik steeds minder een Beats-mens aan het worden ben, hoewel er best wel veel goeie Beats-platen zijn uitgekomen dit jaar.

4 Comments:

Blogger bas said...

ik kan nog geen keuze maken: jaga jazzist is geweldig maar de afsluiter van de plaat is saai, m83 was begin van het jaar erg verdlavend, the mars volta vind ik super maar zo vaak luister ik hem eigenlijk niet - hetzelfde geldt voor xiu xiu, die op een of andere manier erg zwaar is. animal collective is heerlijk, autolux smaakt ook zalig. maar toch, dat ene echte meesterwerk, die ben ik nog niet tegengekomen. misschien de nieuwe opeth. ben ook erg benieuwd naar the white birch. kortom, ik weet het nog niet ;-)

7:58 p.m.  
Blogger Ludo said...

*ogen dicht, oren dicht..

het is nog geen december!

9:44 a.m.  
Blogger Martijn said...

DFA '79 leek onbedreigd op de titel af te stomen, maar voelt nu volkomen onverwacht ineens de hete adem van Diamond Nights in zijn nek.

6:44 p.m.  
Blogger Stevie Nixed said...

Ik ontdek net Vitalic's Ok Cowboy. Heel leuk.

Andere leuke platen dit jaar:

Robyn - Robyn
dEUS - Pocket Revolution
M.I.A. - Arular

Voor de rest wacht ik nog ongeduldig op Lady Sovereign. :-)

6:45 p.m.  

Een reactie posten

<< Home