maandag, augustus 29, 2005

Stop?!?

Ik vernam gisteren met pijn in het hart dat de Droommachine er in oktober mee gaat ophouden. Was een beetje geschokt. Volgens mij gaat ie het sowieso niet kunnen uithouden en wel ergens in andere vorm opnieuw opduiken. Maar soit, so be it.

Waarom ik dit schrijf? Ik ben immers toch niet zo verhangen aan Droommachine Sporenburg (hoewel: het is de eerste blog die ik elke dag check, moet ik toegeven), zou je denken. Nee, het gaat erom dat, als in een kettingreactie, ik zelf ook een beetje uitgekeken geraak op Fire In The Mind.

Niet dat ik niet graag meer schrijf, verre van zelfs, maar ik wil opnieuw in het Engels gaan schrijven, iets dat ik nogal mis. Het is wel wat meer moeite maar als je een Engelstalige blog maar om de zoveel weken aanvult, blijft het moeite en ik wil van Engels zoiets als mijn tweede moedertaal gaan maken. Waarschijnlijk ga ik Occam's Discotheque dan qua thema's wat opentrekken en verbreden (ik ga er waarschijnlijk ook een echte website van maken ipv een blogspot) en mijn schrijfwerk voor KindaMuzik tot een absoluut minimum terugbrengen. Het zal dan zoiets als Occam's on Mind on Fire worden, denk ik. Of iets dergelijks. Of iets nieuws natuurlijk.

3 Comments:

Blogger Ludo said...

Oktober..
ik dacht 28 september.
Zat er ook aan te denken.
Hoopte dat Omar het vergeten zou zijn.
;)
1 more month!

9:01 p.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Eerlijk is eerlijk, het is vanaf dag 1 aangekondigd en ik denk ook de motor waarom ik het in zo'n tempo heb kunnen volhouden. En geen Jane's Addictionachtige relapses rond kersttijd met jaarlijstjes.

De wereld eindigt niet met een blog. Er zijn genoeg andere plekken waar de schrijfenergie naar toe vloeit.

9:37 p.m.  
Blogger niemsz said...

erg jammer dat er weer zoveel kwaliteit wegvloeit uit de bloggosfeer, het is er al zo ijl

2:01 a.m.  

Een reactie posten

<< Home