dinsdag, augustus 02, 2005

Fuckerdefuck: het gaat niet!

Keek zonet nog eens op mijn schandalig weinig onderhouden Occam's Discotheque (ben ondertussen al aan een Tago Mago-verhaal begonnen maar ik was er zo enthousiast over dat ik het zelf een beetje verdacht vond en het maar niet afkrijg) en moest vaststellen dat er nu al voor de tweede keer iemand schreef: "You should become a music journalist." Dan heb ik zoiets van: "Wat denken jullie dan dat ik in godsnaam ben?!?"

Niettemin zet deze comment mij nog maar eens aan om er nu eens eindelijk werk van te gaan maken om er ook daadwerkelijk geld mee te gaan verdienen. Makkelijk zal dat niet worden (wat is er wel makkelijk dat echt de moeite waard is?). Er schiet me ineens een mooie quote uit 2046 te binnen: "Zolang je niet opgeeft is er een kans dat je je doel bereikt." En zo is het maar net. 2046 rules. Maar dat hadden jullie ondertussen al wel begrepen.

Ondertussen troost ik me verder met de gedachte dat alles in mijn leven met vertraging in orde lijkt te komen.

6 Comments:

Blogger rizzx said...

"Zolang je niet opgeeft is er een kans dat je je doel bereikt."

mijn levensmotto, zo oud als methusalem natuurlijk maar oh zo waar. voeg er nog ergens 'passie' aan toe en je hebt bijna de garantie dat het gaat lukken. keep me posted

10:11 a.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

We doen een hostile take-over van Plastiks, smijten Groove Merchant buiten, beginnen terug in het Nederlands te schrijven, ontslaan 95% van de schrijvers en we zijn vertrokken ;)

7:04 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

wat een schitterend idee! :-) dat blad kan ik gewoon niet lezen: zo slecht geschreven. ze hebben wel veel interessante interviews maar alles verloopt daar (net als in straight no chaser) zo slijmerig tegenover de artiesten dat je er een beetje ziek van wordt.

7:43 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

Vragen die altijd terugkomen:

1. Hoe was het werken met producer X?
2. Waarom gebruikte je instrument X op song Y?
3. Waar heb je gastartiest X leren kennen?
4. Wat mogen we in de toekomst verwachten?

Even interessant als het zien drogen van verf.

8:33 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

ach, dan herdopen we plastiks toch gewoon in KindaMuzik zeker.

1:12 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

We doen ook een hostile take-over op Johan, die dan onze marketing-manager wordt ;).

7:20 p.m.  

Een reactie posten

<< Home