dinsdag, augustus 02, 2005

FF StoPPe ViNNe!

Ik heb de laatste dagen een beetje last van logorrhée. Ik denk dat het komt doordat ik tijdens de 10 Days Off te weinig tijd had om te bloggen en dat het er nu in een dikke gulp allemaal uitmoet. Ik weet niet wat het is maar ik blijf maar posten de laatste dagen. Kan ook wel zijn omdat ik me gewoon heel goed voel en het leven weer (hopelijk langer dan even, maar ik heb er goede hoop in) een stimulerend universum is geworden ipv 'a dream that kills us'. Daarom dit weekend een kleine pauze inlassen denk ik zo. A. viert dan toch zijn 30e verjaardag, kan ik ff lekker aan de slemp gaan en het verstand terug even op nul zetten. Nu ben ik meestal van nature nogal een prater als ik niet tegengehouden word (gelukkig zijn de meeste van mijn vrienden op dat vlak zeer tolerant) maar dit gaat zelfs voor mij een beetje te ver (schreef hij, terwijl deze post oorspronkelijk niet langer dan twee lijnen had mogen zijn).

1 Comments:

Blogger Mathias Vermeulen said...

Ik vind het wel ok hoor, je bezorgt me in ieder geval ontspanning tussen het schrijven van mijn thesis door :).

7:05 p.m.  

Een reactie posten

<< Home