vrijdag, augustus 19, 2005

Cat Power

Sinds gisteren heb ik een tweede poes in huis. Nuja, poesje is misschien beter want het is echt het liefste katje dat ik ooit heb gezien. Ze lijkt met haar witte pootjes en ros-zwarte pels wel net uit een Whiskas-reclame komen gewandeld en na één dag komt ze al op mijn knie zitten. Mijn eerste, ietwat norsere kattin, schijnt haar op het eerste gezicht te aanvaarden, dwz ze heeft haar nog niet aangevallen en lijkt dat ook niet te gaan doen. Eindelijk is mijn droom om twee vrouwelijke katten in huis te hebben dan toch uitgekomen. Mooi is dat.

1 Comments:

Blogger bas said...

maar katers - eenmaal gecastreerd danwel - zijn natuurlijk wel ene heel stuk liever en aanhankelijker. ik heb er hier drie thuis zitten, alledrie in het rood maar in verschillende formaten.

8:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home