donderdag, augustus 25, 2005

Bloggerij Update

Omdat ik het een beetje heb nagelaten: hier even een beter-laat-dan-nooit update over enkele blogs die (opnieuw) on a roll zijn:

Guuzbourg (hij van de Nieuwe Revu, Bossa Boogie, voltijds Subjectivist en nog voltijdser Gainsbourg-addict) is al een tijdje bezig maar wordt bijna dagelijks upgedatet. Interessant meestal ook.

Circus Beckman is de blog van de sinds kort in Nederland residerende KM'er Mathias Vermeulen en gaat net als deze blog voornamelijk over, u raadt het al, muziek, aangevuld met andere consideraties. Wordt momenteel ook bijna dagelijks aangevuld en bevat veel interessant party- en concertnieuws.

Chez Lubacov ten slotte heeft een revamp ondergaan en is , nadat hij enige tijd bijna van het slagveld verdwenen was, eindelijk terug op het blogfront met regelmatige aanvullingen. Thank god for that!

Cheers!

4 Comments:

Blogger Manic Inventor said...

heb je hem zonet niet helemaal in het nederlands gezet? en de rechterkolom is ook breder. of hallucineer ik? :-)

3:34 p.m.  
Blogger Guuzbourg said...

Thanks 4 the plug, homes!

8:35 p.m.  
Blogger Mathias Vermeulen said...

Insgelijks!

8:59 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

oef, ik dacht dat ik mijn verstand weer eens verloren had. nerdalert brengt raad.

1:28 p.m.  

Een reactie posten

<< Home