woensdag, augustus 17, 2005

Animal Collective

Ik weet niet wat het is met mij en Animal Collective. In principe met die invloeden en die aanpak zou ik het gewoon te gek moeten vinden maar het wil maar niet klikken. Sung Tongs drong na vele beluisteringen niet echt door en met Feels heb ik hetzelfde: knap gedaan en erg origineel maar er ziet iets in de weg van mijn emotie als het op Animal Collective aankomt. Niettemin vind ik Feels al wel stukken beter op het eerste gehoor. De plaat met Vashti Bunyan vond ik nochtans een parel.

4 Comments:

Blogger willem said...

Ah, deze woorden zijn cruciaal: eerste gehoor. Dat gaat helemaal goed komen met jou en Feels ;-)

11:26 p.m.  
Blogger bas said...

sung tongs deed het voor mij ook helemaal niet, maar dat wil gelukkig niets zeggen. de nieuwe is helemaal geweldig, waarbij ik tot de volgende referenties kom:

* supergrass on acid
* de kinderen van my bloody valentine al slapend en dromend op de kinderkamer van de beach boys

8:26 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

ben het eens met je referenties maar dat zijn geen favoriete groepen van mij. niet dat ik ze haat of zo ;-)

enfin, we zullen wel zien, heb hem nog maar één keer beluisterd en dan nog tijdens de maaltijd, dus dat was misschien niet zo ideaal :-)

9:14 p.m.  
Blogger Storm said...

There's also going to be an Animal Collective European Tour end of October, early November, see below.

Dat u het maar weet.

3:06 p.m.  

Een reactie posten

<< Home