zaterdag, juni 04, 2005

Soms...

... bots je zelfs in je eigen cd-collectie op verrassingen. Mijn collectie is ondertussen zo'n ondoordringbaar oerwoud geworden dat ik zelfs nog niet meer weet wat ik feitelijk in huis heb. En vind ik daar ineens toch wel Funhouse van The Stooges zeker. Wist zelfs niet dat ik hem had. Heb hem dan maar effe opgezet. Lordy! Wat een vuist van een plaat! Ik kende Raw Power ondertussen al van achter naar voren en andersom maar dit vind ik dus nog een paar keer beter. Een dezer toch ook die nog niet beluisterde Metallic K.O. eens onder de loep nemen, denk ik. Rock-'n-Roll verrrrdommmme!!!

1 Comments:

Blogger rizzx said...

ohjaaaa, toevallig zette ik hem vandaag ook weer eens op. blijft een van de beste rock n roll platen aller tijden, misschien wel dè beste

9:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home