maandag, juni 20, 2005

The Night Will Last Forever

Als het regent in Sporenburg dan drupt het op zijn minst op FITM. Lawrence dus. Prachtige muziek zeg. Veel beter dan die hele Kompakt emo-meuk. De connectie met Theo Parrish begrijp ik wel maar feitelijk staat Parrish met zijn links naar Sun Ra en The New Thing toch wel heel erg ver van deze digitale Duitse pracht. Feitelijk komen de Mr Fingers-spielereien/herinterpretaties van Omar S dichter in de buurt, dezelfde onaanraakbaarheid, hetzelfde mysterie, terwijl het toch lekker aards blijft. Eens kijken wat deze man nog in petto heeft.

4 Comments:

Blogger rizzx said...

Kompakt emo-meuk

ach vincent, toe nou

5:27 p.m.  
Blogger rizzx said...

haha Vin! het was niet zo serieus bedoeld!

7:03 p.m.  
Blogger rizzx said...

hmm ik merk dat juist jij niet vaak meegaat. Een beetje 'weers' wat ik doorgaans ook graag ben

7:45 p.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Die Parrish vergelijking gaat denk ik meer op voor delen van zijn gelijknamige debuut (en nog steeds zijn meesterwerk).

Ach Kompakt, ik denk dat ze zich inmiddels wel bewezen hebben (al was het ook door hun vaak onzelfzuchtige manier om artiesten op andere labels te introduceren.) Maar goed...het is allemaal labelisme waar we aan doen, nietwaar? ;)

8:36 p.m.  

Een reactie posten

<< Home