zondag, juni 19, 2005

Allez dan, maar dit is echt de laatste keer

Ik had de laatste keer gezworen dat ik nooit meer aan zo'n thread ging gevolg geven maar goede wil heeft het weer eens, deels dan toch, van intenties gewonnen.

Totaal volume aan mp3's op mijn computer: 125 GB (te veel wil dat zeggen)

Laatste cd die ik gekocht heb: ik zou het echt niet meer weten, ik denk dat ik de laatste drie maanden geen cd meer gekocht heb. Laatste plaat die ik gekocht heb: iets van Omar-S denk ik

Laatste plaat die ik beluisterd heb: Iets van The Emperor Machine

5 nummers waar ik de laatste dagen/weken veel naar luister: Can - Mushroom; Soft Cell - Sex Dwarf; The Pop Group: We Are All Prostitutes; Horace Silver- I Had a Little Talk; Matthew Dear - Irreparably Dented

Aan wie ik dit doorgeef?: ik vrees dat ik op dat vlak een doodlopend straatje ben.