zondag, mei 01, 2005

Kortgewiekte kukel

Verdomme! Nu was die Krautrocksampler in twee pdf'jes verdeeld. Blijkt die tweede niet te werken natuurlijk, wegens corrupt of wat weet ik. Ik ging zo-even op Amazon kijken en dat boek kost zomaar eventjes 114 £, want het is niet meer in druk. Help! En ik was net aan het hoofdstuk over Can bezig. Maar kom, dankzij het korte stukje dat ik al heb gelezen heb ik toch maar mooi La Düsseldorf ontdekt, de derde groep van Klaus Dinger van Neu! (hij zat, ontdekte ik gisteren, ook nog even in Kraftwerk).

1 Comments:

Blogger Stevie Nixed said...

denk dat ik'em ergens op zolder liggen heb. als je wil, kan je'em lenen, hoor. je bedoelt toch dat klein boekje, niet? 114 pond? je mag die natuurlijk hebben aan de helft van die prijs. je spaart dan 50 percent uit! ;)

8:58 p.m.  

Een reactie posten

<< Home