zaterdag, maart 05, 2005

We're S.H.O.P.P.I.N.G. / We're Shopping

Graag had ik even uw immer beperkte aandacht gevestigd op volgende zwarte schijven:

Alden Tyrell - Disco Lunar Module Rmx (Clone 37)

God wat een schijf is dit zeg! Ik wik mijn woorden en zeg dat dit het beste is wat ie ooit heeft gedaan. Intergalactische Italo om U tegen te zeggen. Onwaarschijnlijk! Nu al een klassieker.

New Young Pony Club - Ice Cream (Tirk 004)

No New York krijgt een oppoetsbeurt. Peaches maar dan beter. Pop met een knipoog. En bovendien op 7-inch.

Marco Passarani - Criticize (Peacefrog 061)

Alexander O'Neals afgrijselijke garage-klassieker wordt zowaar nog een goede plaat na een 80ies-opknapbeurt. De eerste plaat van Passarani trouwens die me bevalt.

Syclops - Mom, The Video Broke (Tirk 005)

Wist u wel hoe geniaal Maurice Fulton was? Nee dus.

Mathew Jonson - Marionette (Wagon Repair 002)

Z'n beste tot nu toe. Those in the know weten wat dat wil zeggen. De 'Live Edit' is the one.

Smakelijk!

1 Comments:

Blogger Stevie Nixed said...

m. jonson heeft ergens een mix staan op... markconsumption.com DENK ik. nu ik heb'em gedownload dus als je'em wil (in ruil voor al het werk dat je voor m'n Boris interview moet doen SORRY)

9:09 a.m.  

Een reactie posten

<< Home