woensdag, maart 16, 2005

Trouwens...

Ook hierover later meer, maar de nieuwe Luke Vibert (nog eens onder eigen naam uitgebracht), Lover's Acid op Planet Mu, is ook al briljant. April is the cruelest month, voor de beurs dan toch. Gelukkig moet ik hem niet kopen. En bovendien een beluisterbare plaat op Planet Mu, dat ik dat nog moet meemaken.

En laat ik iedereen met of zonder hersens nog even aanporren om See Mi Ya van Rhythm & Sound, zoniet in de zeven singles versie, dan toch zeker wel op cd aan te schaffen, al is het alleen maar voor de abnormale version van het titelnummer.

En had ik al gezegd dat de nieuwe Daft Punk bij elke beluistering beter wordt, wat iedere andere sterveling op deze planeet er ook van vindt? En dan heb ik hem nog niet op de dansvloer gehoord. Misschien ondanks mijn recente weerzin dan toch maar weer naar Petrol een van de weken (waar trouwens volgende maand (TaTa!) de tweede KindaMuzik Offline gaat plaatsvinden, met onder andere dat gekke wicht van Mu, haar echtgenoot Maurice 'genius' Fulton en Beans in de hoofdrol, alwaar ik, hoop ik, ook de decks mag gaan versterken als deel van het KindaMuzik Soundsystem).

Nothing but good stuff deze maand. Happy!