woensdag, maart 16, 2005

Marco en Ewan

Ja hij kan het: Marco Passarani, al jarenlang aan de weg timmerend als techno en electro leverancier (hij is ook nog eens baas van het sterke Italiaanse electro outlet Plasmek en had de laatste tijd nog releases op Clone en Skam), levert eindelijk de plaat af waarmee hij misschien wel eens een grote jongen zou kunnen worden. Na sterke singles 'I House U' en 'Criticize' (een echte bom volgens mij, die laatste) is zijn langspeler Sullen Look, volgende week op toplabel Peacefrog te verschijnen, een ongelooflijk sterke plaat. Later meer hierover, als ik de plaat iets grondiger uitgebeend heb, maar de eerste beluistering deed me toch al stilletjes juichen.

En Ewan Pearson is gewoon een heel toffe gast. Ik had een ironische maar toch niet mis te verstane comment op zijn site achtergelaten omdat hij de laatste van Carl Craig niet zo ongelooflijk sterk vond. En wat doet de man? Hij mailt me vanmorgen om zich even te verduidelijken en toch even te benadrukken dat ook hij een absolute Craig-aficionado is. Welk tot gevolg heeft dat ik die Radio Slave Edit van 'Darkness' toch dringend zal moeten uitchecken. Ewan Pearson rules! Maar dat deed hij feitelijk sowieso al. Zie 10 Days Off twee jaar geleden waar hij een van de beste sets ooit gehoord neerzette.