vrijdag, maart 11, 2005

In onze reeks 'Losse Gedachten'

Eindelijk opnieuw de schrijfplicht voelen opkomen. Het werd langzamerhand tijd. Met al dat redactiewerk (ik ben die gek die ALLE stukken op KindaMuzik naleest) had ik de laatste tijd nog amper tijd om zelf eens aan het schrijven te gaan. Merk dan wel dat, wanneer ik volop KM-recensies aan het uitpersen ben (à rato van vier per dag), haast geen tijd meer vind voor mijn blog. Het is blijkbaar zo een beetje het een of het ander.

Ben me aan het beraden om ook op deze blog over te schakelen op Engels als voertaal. Vraag blijft dan of je de gedachten nog zo snel kan neerpleuren als in de moedertaal. Indien niet: te vermijden.

Vergis ik me, of is iedereen zo rustig op het blog-front de laatste dagen?

Niet naar K-r-a-a-K wegens geldtekort. Wel een beetje spijtig. Six Organs Of Admittance en Boris moeten missen. Gelukkig is er begin volgende maand nog een herkansing in Brussel (voor Six Organs dan toch).

Voor de Nederlandse vrienden die eventueel een ontmoeting-in-the-flesh wel zouden zien zitten: 26 maart draai ik op Bossa Boogie, het episodische feestje van Luba, Guuz en Dewey in de fijne stad A. Kwestie van eens enkele gezichten op enkele blogs te kunnen plakken. Weest welgekomen allen.

Jack Rose en zijn Raag Manifestos nog steeds on heavy rotation. Nu al een van de platen van mijn leven. Ben dan ook als een gek Jack Rose aan het slsk-en. Onder andere al een Peel Session gevonden. Nooit gedacht dat ik nog ooit zou vallen voor instrumentale akoestische gitaarmuziek.
Volgende halte: Leo Kottke. Als dat maar goedkomt.

De New Weird America-manie zet zich onverminderd door. Kan geen dag meer zonder The Tower Recordings, Sunburned Hand Of The Man en Six Organs Of Admittance. Luister tegenwoordig, buiten mijn recensie- en radiowerkzaamheden, bijna nog amper beatmuziek.

Ben net als Omar niettemin volledig verslaafd aan Mathew Jonson's Comsumption mix.

Hoe komen ze erbij te denken dat een boek over het leven van Kate Moss geen rotzooi zou zijn?

De nieuwe blog van Stevie is wel heel erg flashy.

Wanneer komt dat volgende hoofdstuk van Droomstof ?

3 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Kijk een beetje Ballardiaan (laat staan Wildeiaan) voelt aan dat je over Kate Moss een fantastisch boek kan schrijven.

Ik zal proberen de 26ste even langs te droppen.

En tsja het tweede hoofdstuk. Ben na een "flash" bezig met een essentiele uitbreiding van het slothoofdstuk (iets wat me al een hele tijd heeft dwars gezeten.) Dan gaat het op de bus. Als je nog tips hebt van Belgische uitgeverijen met een avontuurlijke kijk op literatuur? (hoop dat je nu niet schaterlachend achter de computer ligt :(

9:30 p.m.  
Blogger rizzx said...

als het goed is ben ik erbij de 26ste! boogie oogie oogie ;-)

11:38 a.m.  
Blogger Stevie Nixed said...

Een boek over Kate Moss zou interessant kunnen zijn. Ik weet niet precies wat het puktum is van haar. Misschien omdat ze een... *fout* is: ze is niet echt traditioneel mooi, ze is een slet (porcupine met een miljard stekels/penissen die eruit steken),... Maar ik kan het niet laten: als ik een foto van haar zie, ben ik meestal verkocht.

WordPress is gewoon de MAX. Heel gemakkelijk te installeren - zelfs domme ik kan het - en heel leuk om aan te *hacken*. Vind je het een beetje te flashy? IK BEN ONZEKER ZEG DAT HET MOOI IS! ;-) (BTW je zou eens moeten zien hoe je links kan invoegen: ik kan instellen hoe goed ik de site vind, of het familie is, of een vreemde die ik nog niet ontmoet heb,... hahaha)

BTW Carl Craig WorkOut is de MAX. Als je'em wil, ik ben metalmuzak op SLSK.

11:44 a.m.  

Een reactie posten

<< Home