vrijdag, februari 04, 2005

Vive la France!

Ze mogen hard hun best gaan doen, de concurrentie, om dit jaar nog een betere plaat af te leveren dan Human After All. Het lijkt wel alsof het duo nooit weggeweest is. Wat een verdomd krachtige plaat is dit. Ik van mijn kant hoop dan weer dat er op z'n minst een Carl Craig remix van 'Steam Machine' komt. Van Carl gesproken: morgen mijn Just Another Day even afhalen en daarna thuis rustig gaan klaarkomen.

En ja: ik kan echt iedereen met een beetje interesse in zijn eigen leefwereld een flinke portie Roland Barthes aanraden. Hetgeen me eraan doet denken: morgen ook even naar Fnac om mijn Reve-, Ballard- en Barthescollectie aan te vetten.

6 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Het enige wat ik weet is dat de mensen die ik vertrouw, Human After All goed vinden en dat ik dus niet mezelf voor de gek hou. Bovendien dit is mp3, kan je na gaan de volledige crispy cdversie.

Kwa remixes. Eigenlijk laat Daft Punk zich zelden goed remixen (Kom alleen op die sublieme Van Helden rmx van Da Funk). Ik hoop toch stiekem op een Black Strobe rmx van 't een of 't ander.

7:30 p.m.  
Blogger rizzx said...

Nou ja, ik vind er weinig aan. Ik proef ook twijfel bij Omar. Als je als argument aanvoert dat je vertrouwt op de mening van anderen en hem dus ook goed mag vinden

6:30 a.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Nee niks twijfel (ik heb de plaat ook maar een keer beluisterd). Zou wel eens mijn favoriete plaat van 2005 kunnen worden, tenzij Vitalic flink uitpakt. Ik verbaas er meer over dat er bij een aantal mensen (vooral Amerikanen) zo narrig op die plaat gereageerd wordt, dan ga je toch even denken van "misschien hou ik mezelf voor de gek." Dat blijkt dus niet zo te zijn. Verbaas me er meer over dat een groot aantal Discovery sceptici veel meer over die nieuwe zijn te spreken.

9:49 a.m.  
Blogger rizzx said...

cool, ik zal hem nog wat kansen gunnen, je weet maar nooit maar hij klinkt nogal vlak op het eerste gehoor

11:02 a.m.  
Blogger Manic Inventor said...

De nieuwe Daft Punk is een schitterende plaat en daarmee uit. Het is misschien wel de beste dans-elpee tout court die ik ooit heb gehoord. Vlak? U gotta B kiddin'! Het is een serieuze verbetering op hun twee vorige elpees, alle ballast weg en straight fo' the jugular. En maar tien nummers dus weinig kans om te crashen.

4:25 p.m.  
Blogger rizzx said...

'Steam Machine'!!!

Ik neem mijn 'nogal vlak' opmerking met het schaamrood op mijn kaken terug. Binnenkort maar eens gaan biechten, Lowtones steelo ;)

10:39 p.m.  

Een reactie posten

<< Home