woensdag, februari 16, 2005

I am a brain surgeon

Ik werk deze maand voor een marketingbureau mee aan een test van verschillende tabaksoorten. Om de twee dagen komt er een vriendelijk en waarschijnlijk speciaal op die eigenschap geselecteerd onopvallend meisje bij mij thuis langs om mijn tabak te vervangen en vervolgens stelt ze mij enkele vragen over mijn 'ervaring' van de tabak in kwestie (die uiteraard steeds met sexy namen als U171, T595 of B143 toebedeeld werd). Ik krijg ook steeds een antwoordblad van haar waarop ik tegen de volgende keer de geasssocieerde smaak of smaken moet invullen. Nu had ik dat blad feitelijk nog niet echt bekeken. Vandaag deed ik dat dus wel en wat stond daar op?

Noteer aub dat: U kan maar één soort smaak hebben
Of U kan meer dan een soort smaak hebben
Of U kan geen enkele smaak hebben

Mooi toch? Niet?