donderdag, februari 24, 2005

Eén woord

Aangezien ik nooit iets met Simon Reynolds gehad (ik heb namelijk geen voorbeelden, hoogstens invloeden en dan nog) ga ik me ook niet bemoeien met 's mans irrelevante uitspraken. Vooral ook omdat Arular gewoon een te gekke plaat is. Alsof ik het me aantrek waar MIA is opgegroeid. Jongens, wat vinden ze toch in godsnaam aan dat ergerlijk mannetje? Eén woord: LUL! (of ik zal het even in zijn moedertaal zeggen: Dick!).

Of toch (en dit is het laatste wat ik over die navelstaarder zeg): die man teert toch gewoon op zijn reputatie. Ik hoop dat hij het nog lang kan doen want zinnigs komt eruit zijn brein al lang niet meer. En spijtig genoeg voor hem leidt dat er dan weer toe dat ik ook niet bepaald geneigd ben om zijn vroeger werk te gaan onderzoeken.

Simon says... nothing relevant at all.