dinsdag, januari 25, 2005

Overigens...

... is onderstaand bericht niet geheel correct. Daarstraks bij het, onder een reeds donkere en koude hemel, afwandelen van de Antwerpse Meir, bemerkte ik tijdens de beluistering van Carl Craigs 'The Climax' [dankzij de recente voortschrijding van de technologie passen alle reeds gedigitaliseerde Carl Craig's nu op één handig en bovendien meedraagbaar schijfje; ik weet het: een iPod is cooler maar ik ben zo al hip en cool genoeg] vooral denk in (1) baslijnen (die ik, moet ik soms tot mijn schaamte en altijd tot verwondering van passerende of op de tram naast mij zittende medemensen constateren, vrij luid hardop sta of zit te hummen) (2) goed in de mix weggemoffelde middentonen(waarop zich grosso modo bovenbeschreven proces herhaalt) en (3) zichzelf steeds weer opdringende stukken songtekst (die ik hopelijk meestal tot lipspreken beperk).

Juist is juist, zeg ik dan altijd maar.