zondag, januari 30, 2005

Het loopt fout in de Laboratoires Garnier

Garnier is nooit mijn favoriete producer geweest (ik vind dat hij geen eigen stijl heeft maar net als de Japanners is hij wel een goede namaker, voornamelijk van Detroit techno) maar 's mans nieuwste (hoe heet het ding feitelijk? ik ben het al vergeten denk ik) langspeler is echt wel van het goede teveel. The Cloud Making Machine dus staat bol van de pseudo-soundtrackmuziekjes die doen vermoeden dat er meer dan enige pretentie in zijn hoofd huist. Niets mis met pretentie, Laurent, maar dan moet je het wel dubbel zo goed doen. En het ergste is: er staat zelfs geen hit op. In plaats daarvan krijgen we met 'Waiting for My Plane', een onvervalste rockstinker, een bepaald geurende drol in onze schoen gelegd. Toch al één ding: je ruikt hem van op afstand. Schoenmaker blijf bij uw leest.

2 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Tsja, ik schijn de enige te zijn die dit een leuke en eigenlijk helemaal niet zo pretentieuze plaat vind. Niet wereldschokkend, gewoon iemand die eens tegen zijn stijl in muziek wil maken.

Vreemd genoeg haal ik voor iemand zonder eigen stijl zo zijn tracks eruit. ;) En kom Vincent, Acid Eiffel, Breathless, Sound of The Big Baboo daar kan jij ook niet om heen. :)

8:51 p.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Trouwens Vicente, heb jij dat boek van Garnier over house ooit gelezen?

5:50 p.m.  

Een reactie posten

<< Home