vrijdag, januari 14, 2005

Blog On!

Omdat ik er altijd een beetje ziek van ben geweest dat KindaMuzik van Engels is afgestapt, ben ik dus uiteindelijk toch maar een Engelstalige blog begonnen. Het is (voor mezelf) de bedoeling dat ik één keer per week een minstens pagina-lange bespreking/essay/recensie aflever over één van mijn favoriete plaatjes. En daarmee bedoel ik een album dat ik ofwel sinds jaar en dag ofwel sinds een paar maanden van begin tot einde en andersom kan uitluisteren zonder verveeld te raken. Ik had zowiezo al een lijst aangelegd met ongeveer een 75 platen erop. Laten we het er voorlopig op houden dat het uiteindelijk een beetje op dit gaat lijken, maar dan in het Engels en iets meer info/context-gericht in plaats van Joris' meer persoonlijke aanpak. Het is gewoon dat ik mijn volgaEi - zoals ze dat zeggen - niet meer volledig gelegd krijg zonder de zinnen af en toe aan te scherpen met de toch zo veel lekkerder in het gehoor liggende (en dus door mij vaak ook in gedachten gebezigde) Engelse taal. En het natuurlijk is het ook een prima manier om mijn eigenste muzieksmaak in het zonnetje te zetten, maar dat is uiteindelijk secundair, want de will-zu-schreiben, in welke taal dan ook, moet ten alllen tijde aangepord worden en het is altijd mijn mening gebleven dat men in het Engels toch meer mensen bereikt. Vandaar dus.

1 Comments:

Blogger rizzx said...

oh goed plan

1:30 p.m.  

Een reactie posten

<< Home