zondag, december 19, 2004

Het slechtste van 2004

Omdat anderen nu bezig zijn met het 'beargumenteren van hun keuze', voel ik mij verplicht tegendraads te zijn en volgende tien items en/of personen voor het komende jaar een gewisse ondergang toe te wensen.

1. Clouseau en The Night Of The Proms, maar vooral Clouseau (ik woon over de brug aan het Sportpaleis, vandaar)
2. Alle idolen (krijgt die ouwe Nietschze hopelijk nog gelijk)
3. U2 en meer bepaald Bono 'gimme a Nobel Prize or gimme death' Vox (how to dismantle U2?)
4. De Pfaffs (besmettelijke ziektes mogen hun deel worden)
5. Het Vlaams Behang en meer bepaald Marie-Rose Morel (dodelijke maar slepende ziektes mogen...)
6. Vet Geluid (of wat daarvoor moet doorgaan)
7. Het kapitalisme (krijgt die ouwe Theo Ploeg hopelijk ook nog gelijk)
8. Alle, maar letterlijk alle politici maar toch vooral Hugo Coveliers (omdat ze uit hun aars praten en dat stinkt)
9. Het gezeik over de multiculturele apartheid (omdat ik volgend jaar opnieuw de krant wil lezen)
10. The United States of Jesus (omdat ik één van de jaren nog wel eens platen wil gaan kopen in New York, Detroit en San Francisco zonder mijn hol te laten inspecteren)



3 Comments:

Blogger Martijn said...

Bestaat Clouseau nog?

5:54 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

Zomaar eventjes 7% van Vlaanderen komt achter mijn hoek naar hen kijken en luisteren. In De Morgen, zichzelf een kwaliteitskrant noemend, werden ze onlangs tot de Vlaamse U2 uitgeroepen. Wraak!

8:07 p.m.  
Blogger Ludo said...

Clouseau bigger than ever nietwaar..

Met alles eens maar met name met U2. Wat een ongelofelijke kloteband.

1:22 p.m.  

Een reactie posten

<< Home