zaterdag, december 04, 2004

FUCK V** G*****!

Als ik in onze blog-gemeenschap nog één woord lees over zgn. vet geluid, bega ik een ongeluk. Wat een onnodige discussie zeg! Alsof elke nieuwe stijl van muziek een naam nodig heeft. Please people! Voor mij bestaan er nog altijd twee soorten muziek, goede en slechte. Dat men het af en toe nodig vindt om een naam te bedenken die tegemoet komt aan de attributen of karakteristieken van een muziekstijl, tot daaraan toe. Maar het discuzeuren (bedankt voor dat laatste woord, Omar!) is zo irrelevant, vooral als je het korte leven dat een stijl tegenwoordig beschoren is in beschouwing neemt. Tegen dat de heren (het gaat hier zoals steeds in dit soort discussies om heren) hun label ingang hebben doen vinden binnen kleine kring, is er alweer iets anders. Samengevat: het is de moeite niet om er tijd aan te besteden.

Trouwens: ik persoonlijk verwijs als ik het over Tiefschwarz heb gewoon naar electro-house, want laten we eerlijk zijn: het zogenaamde *** ***** is niet meer dan dat. Een beetje electro, veel house en soms een streepje techno, bestemd voor de dansvloer. En daarmee uit! :-)


1 Comments:

Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Vet Geluid. :)

Zoals ik al tegen Theo zei, je moet het wel met een knipoog zien. Het is ook niet een genre (het is voor mij allemaal house) het is meer een soort, enthousiasme? Bovendien zakt mijn broek van saaiheid af als ik de term electro-house hoor.

Het cliche van alleen maar goede/slechte muziek is natuurlijk waar maar daar krijg ik ook de slaapziekte van. Kortom ik ga nog even door. Heheheh.

10:02 p.m.  

Een reactie posten

<< Home