dinsdag, november 16, 2004

Ha Ha Ha (...) Ha Ha Ha (...) Haaaaaaaaa!

Die gekke Ollanders: Hebben ze Fortuyn tot grootste Nederlander verkozen. Sta mij toe om te besluiten dat er nu niet alleen Domme Belgen meer zijn, maar ook Domme Nederlanders. Zo wordt het toch nog gezellig in het Groote Dietschland. Filip Dewinter staat nu voor de grootste uitdaging van zijn leven, zoveel is duidelijk.

Fijn, fijn, fijn: ze hebben in het noorden het noorden verloren. Gekke jongens, die Nederlanders. Hahahahahaha..... (komt niet meer bij van de krampen). Was Theo van Gogh tweede? Hahahahahaha......

5 Comments:

Blogger bas said...

ik zou met je meelachen als het allemaal niet zo triest was.

ik ga nog maar een keer naar mijn he said/she said cd luisteren, daar word ik tenminste wel vrolijk van.

10:04 p.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Heren, relaxeer. We hebben het hier over een televisieprogramma, dat zichzelf zo belangrijk vond dat elk weldenkend mens allang geirriteerd was afgehaakt. Maar goed ik ben dan ook geen Hollander, dus dat is wel zo makkelijk. :)

10:14 p.m.  
Blogger bas said...

ik hoop dat je gelijk hebt omar, maar ik vrees dat het overgrote deel mensen denkt dat dit een representatieve voorstelling is van de mening van het nederlandse volk. ik zei het toen, ik zeg het nu: pim fortuyn heeft een massapsychose veroorzaakt die hitleriaans aan doet. ik pleit voor een anti-psychoticum in het drinkwater.

11:39 p.m.  
Blogger O. L. Muñoz Cremers said...

Ach je kan ook meelachen met de Germaan. ;) Het hoeft toch allemaal niet zo zwaar te zijn. Opeens lijken we wel van die rillende CDA'ertjes te zijn geworden die zich de haren uit het hoofd trekken "want wat moet het buitenland toch denken van ons drugsbeleid."

Sowieso loopt die hele verkiezing nu volledig in de soep gezien dat "gedoe" (copyright JP) waardoor Big Bill toch nog de grootste Nederlander is. Een lachertje.

Dat serieuze media zich hier zo mee bezighouden, dat is misschien het erge. Maar dat past ook in de tendens die Theo terecht aan de kaak stelt. Te lang moet je er ook niet bij stilstaan, er is gewoon werk aan de winkel.

12:03 p.m.  
Blogger Manic Inventor said...

Ik moet dringend meer aan mijn publiek denken. Kijk eens wat een commentaren zeg! ;-)

6:01 p.m.  

Een reactie posten

<< Home